9 Şubat 2014 Pazar

Kendinden ödün vermek...

Hep sorarlar pişman  mısın diye ? Bir yükümlü gibii... 

Bazen cevap veriririm sanane diye, ibazende neden olayım diye... 
Ama artık etrafıma baktığımda gene dürüst olamadan içimden geçen şey evet pişmanım dememdir. 
Neden pişmansın diye sorar içimdeki, 
O zaman vereceğim cevap bellidir ; ahlaksız , vurdum duymaz, umarsamaz vb. gibi insan olmaadıgım için derim.

Belki bunları sinirden belkide su an alkolün etkisiyle yazıyorum kimbilir. 

Belkide saçmalıyorumdur. 

Ama tek bildiğim yazarken en azından içim rahatlıyor. 

Evet çok kötü bir his, duygu bu, nedensiz, sebepsiz, kaderine karşı gelmek gibi...
Bir nevi isyan ama bunu bir allah bir ben biliyorum...
Karşımdakinin zaten umrunda değil, hoş zaten olmasını da istemem ... 

Ha sorsalar bu sen misin diye, evet benim... neden deseler kendim ettim kendim buldum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder